כיצד בוחרים מנהל בגן אירועים?

מנהל באולם אירועים אחראי באופן ישיר על הצלחת האירוע ועל שביעות הרצון של הלקוחות, האורחים והמוזמנים. המנהל חייב לדעת כיצד לסנכרן בין נותני השירותים השונים באולם והוא גם זה שקובע את לוח הזמנים של האירוע. מנהל מקצועי יהיה בסביבה לכל אורך האירוע, ייתן מענה על השאלות הנפוצות ויפתור בעיות. כתוצאה מכך, מי שיש בבעלותו אולם אירועים חייב להשקיע זמן בבחירת המנהל הנכון.

השוואה בין סוגי מנהלים

בשלב הראשון צריכים בעלי אולמות אירועים לבדוק איזה מנהל מתאים להם. יש למשל אולמות שבהם מעדיפים להעסיק מנהל שיהיה נוכח בערב בלבד ואחראי על ההתנהלות של העובדים, לעומת מקומות שבהם המנהל הוא גם זה שמשווק את האולם ופוגש את הלקוחות עוד לפני שהם מחליטים האם לערוך בו את האירוע .לאחר שמחליטים איזה סוג של מנהל רוצים ניתן לבחור בו לפי פרמטרים מסוימים.

לפי הידע וההסמכה

הכי טוב לתת עדיפות למנהל שמגיע עם ידע מוכח והסמכה רחבה. ההסמכה הרלוונטית עבור ניהול גן ואולם אירועים כוללת מנהל עסקים, שיווק, פרסום, יחסי ציבור ועוד. את סוג ההסמכה של מנהל בגן אירועים ניתן לבדוק מראש לפי קורות החיים שלו ובמהלך פגישה וראיון.

לפי הניסיון

כמובן שתמיד עדיף לבחור מנהל בגן אירועים עם ניסיון מוכח מאשר מישהו שלא מכיר את התחום מקרוב. ככל שמספר שנות הניסיון של המנהל גדול יותר, כך סביר להניח שהוא יצליח להתמודד עם הבעיות הנפוצות.

לפי יחסי האנוש

עוד דרך לבחור מנהל לגן אירועים היא לפי יחסי האנוש שלו. מנהל עם יחסי אנוש טובים ייתן לבעלי האירוע תחושה רגועה וימנע מהם עוגמת נפש. את רמת יחסי האנוש של המועמד לעבודה אפשר לבדוק בכמה שיטות:

  • קבלת המלצות ממעסיקים קודמים
  • ראיון אישי ארוך
  • העסקה לתקופת ניסיון

בסופו של דבר, מנהל באולם וגן אירועים נמדד לפי המחויבות לתפקיד. מנהל שלוקח ברצינות את העבודה שלו יכול להצעיד את האולם קדימה ולכן שווה להשקיע את כל הזמן הנדרש בהשוואה בין מועמדים לתפקיד הכי חשוב באולם.

המאמר בחסות טרויה גן אירועים באשדוד

 

כתיבת תגובה

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close